Tilaaminen
Kuinka nettipuodin tilaus toimii?
Tilatessasi tuotetta nettipuodista valitse haluamasi tuote ja paina ”lisää ostoskoriin” painiketta. (Tee näin jokaisen haluamasi tuotteen kohdalla.)
Tämän jälkeen siirry kassalle jonne pääset, painamalla joko ”näytä ostoskori ”tai ”kassa” painiketta. Löydät molemmat painikkeet ostoskärry kuvakkeen kohdalta, joka on oikeassa yläreunassa.
Kassa sivulla on laskutustiedot, toimitustavat ja maksutavat. Joista voit valita sinulle sopivan tavan maksaa ja ottaa toimitus vastaan. Hyväksy vielä tilaus- ja sopimusehdot, sekä paina vielä ”lähetä tilaus” painiketta. Tämän jälkeen siirryt automaattisesti maksunvälittäjän sivuille, mikäli valitsit maksutavaksi Bambora PayForm. Lopuksi saat sähköpostiisi vahvistuksen tilauksestasi.
Pitääkö minun rekisteröityä ennen kuin voin tilata?
Ei tarvitse rekisteröityä.
Mistä tiedän, että tuotetta on varastossa?
Jokaisen tuotteen omalta tuotesivulta näet vihreällä värillä varasto saldon määrän. Mikäli tuote on loppu, lukee silloin ”varasto loppu” punaisella värillä.
Kuinka voin käyttää alennuskoodia?
Alennuskoodin voit syöttää ostokori tai kassa sivuilla.
Ostoskori sivulla on heti tuotteiden alapuolella kohta, jossa lukee ”kupongin koodi”, johon voit syöttää koodin, kun koodi on kirjoitettu, paina sen jälkeen ”käytä kuponki” painiketta, jotta alennuskoodi aktivoituu.
Kassa sivulla ylimmäisenä kysytään, että ”Onko sinulla kuponki? Paina tästä ja kirjoita kuponkikoodi ”. Kun olet painanut edellä mainittua painiketta, ilmestyy kohta jossa lukee ”kupongin koodi” johon syötät koodin ja lopuksi paina ”käytä kuponki” painiketta, jolloin alennuskoodi aktivoituu.
Onnistuuko tilauksen lähettäminen toiseen osoitteeseen?
Kyllä onnistuu, valitset vain kassa sivulla toimitus eri osoitteeseen.
Tilasin tuotteet laskulla, miten saan laskun?
Saat laskun Joustolta sähköpostiisi 14 vuorokauden kuluttua ostoksen hyväksymisestä.
Saako teiltä tilattua ulkomaille?
Valitettevasti tilaaminen ulkomaille ei ole mahdollista.
Toimitus
Mitkä ovat toimitustavat?
Toimitustapoina voit valita:
Posti
Matkahuolto
Nouto Parkanosta (sovittuna ajankohtana)
Nouto lähilokerosta (Parkanon s-marketin pakettiautomaatista)
Paljonko toimitus maksaa?
Toimitukset postin tai matkahuollon kautta 7€.
Kotiinkuljetus matkahuollon kautta 13,07€
Nouto lähilokerosta Parkanon s-marketilta 3,50€
Nouto Parkanosta 0€
Toimitus on ilmainen 60€ ylittäviin tilauksiin. (ei koske kotiinkuljetusta) Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Pakkaamiseen käytämme siistejä kierrätettyjä pakkausmateriaaleja.
Mistä voin noutaa tilaukseni, jos valitsen noudon?
Nouto sovitaan sähköpostitse.
Noutaminen onnistuu Parkanosta sovittuna ajan kohtana.
Nyt myös mahdollisuus noutaa Kihniöstä keskiviikkoisin klo 11 jälkeen.
Milloin tilaus toimitetaan?
Tilaukset lähetetään 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Se koska paketti on perillä, riippuu kuljetusyhtiön toimitusajoista.
Mistä löydän lähetyksen seurantatunnuksen?
Saat Shipitiltä sähköpostiisi seurantatunnuksen, jolla voit seurata tilauksesi etenemistä.
Maksutavat
Mitkä maksutavat käyvät nettipuodissa?
Maksunvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Tarjoamme laajan ja turvallisen tavan maksaa.
Maksuvaihtoehtona:
Kotimaiset verkkopankit
Korttimaksut
lompakkopalvelut
lasku tai osamaksu
Kuinka maksan tilaukseni, jos valitsen maksu noudettaessa?
Noutaessasi voit maksaa tilauksen korttimaksulla, mobile paylla tai käteisellä.
Tietoa tuotteista
Miksi pyykkietikat maksavat enemmän kuin päivittäistavarakaupassa?
Koska ne sisältävät ainoastaan aitoja luonnon raaka-aineita. Kun taas kaupan edulliset versiot sisältävät tuoteselosteen mukaan vaikka ja mitä ”turhaa”. Lisäksi niissä käytetyt hajusteet ovat keinotekosia ja tuoksuvat voimakkaammin. Juuri siksi, että ne sisältävät keinotekoisia ainesosia on hinta edullisempi. Eivätkä useimmiten ole ympäristöystävällisiä.
Jääkö pyykkietikasta voimakas etikan tuoksu pyykkiin?
Pyykkeihin ei jää voimakas etikan tuoksua. Pesukoneesta pois otettaessa pyykissä saattaa olla vieno etikantuoksu, joka häviää täysin pyykin kuivuessa.
Miksi hiukset jäävät palashampoosta tahmaisikis?
Aloittaessasi käyttämään palashampoota saattavat hiukset alkuun jäädä tahmaisen tuntuiseksi. Mikäli hiusten tahmaisuus jatkuu vielä useammankin käyttökerran jälkeen. Voit kokeilla käyttää etikkahuuhdetta, jos tämäkään ei auta, niin suosittelen kokeilemaan toista palashampoota, koska se mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi sinun hiuksillesi.
Mitä tuotteita myytte?
Tuotevalikoimaamme kuuluu kotimaisena käsityönä valmistetut tuotteet
Palasaippuat
Palashampoot
Pyykkietikat
Siivoussaippuat ja -suihkeet
Voiteet ja öljyt
Deodorantit
Konetiskijauhe ja -tabletit
Saippua-aluset
Mistä tiedän, että tuotteet on valmistettu Suomessa?
Nettipuodin tuotteiksi valikoituvat ainoastaan tuotteet, jotka ovat aidosti valmistettu kotimaisena käsityönä.
Tästä syystä osa tuotteista poistuu valikoimastani, koska ne eivät täytä näitä kriteereitä
Tuotteiden valmistajiin pystyt itse tutustumaan, klikkaamalla etusivulla olevia logoja.
Säilytys ja pakkaukset
Voiko pyykkietikka pullon kierrättää?
Kyllä voi. Tiputat pullon lähimpään lasinkeräys pisteeseen.
Voiko tuotteen pakkauksen kierrättää?
Kyllä voi.
Pahvi pakkaukset ovat tehty siten, että ne voidaan hävittää polttamalla tai viedä pahvin keräykseen.
Paperipussit voidaan uusioa käyttää vaikkapa kompostipussina, toki hävittäminen onnistuu myös polttamalla tai viemällä pussi paperin keräykseen.
Kuinka säilytän voiteen oikein?
Jotta voide säilyisi hyvin. Paras paikka voiteelle on kuiva ja auringonvalolta suojattu paikka. Hyvä säilytys lämpötila on huoneenlämmössä 18-22 °C
Kuinka säilytän deodoranttia?
Jotta deodorantti säilyisi hyvin. Paras paikka deoille on kuiva ja auringonvalolta suojattu paikka. Hyvä säilytys lämpötila on huoneenlämmössä 18-22 °C
Kuinka palasaippuoita kannattaa säilyttää?
Palasaippuoita on hyvä säilyttää mahdollisimman kuivassa paikassa, niin ettei pala pääse altistumaan jatkuvasti kosteudelle.
Palasaippuoita kannattaa myös säilyttää esim. puisella tai keraamisella alustalla, joista ylimääräinen vesi pääsee pohjan reikien kautta valumaan pois, näin kosteus ei jää saippuan alle.
Palautus ja toimitusvirhe
Miten toimin jos tuote on väärä tai viallinen?
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua.
info@usvainenjarvi.fi
Miten palautan tuotten?
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautusosoitteemme:
Usvainenjärvi
Marjolahdentie 11-25
39700 Parkano
Suomi
Onko palautus ilmainen?
Palautus ei ole maksuton.
En löytänyt kysymykseeni vastausta, mitä teen?
Voit jättää kysymyksesi ota yhteyttä lomakkeella.